Wspólny Bilet – komunikat
Szanowni Podróżni,
informujemy, że wystąpił błąd po stronie partnera technologicznego w mechanizmie wyliczania cen w ramach oferty Wspólny Bilet, wobec tego Wspólne Bilety, które były kupione 31 stycznia 2024 r. na przejazd tego samego dnia lub w okresie przedsprzedaży, mają zawyżoną cenę.
Nadpłata za Wspólny Bilet, który był kupiony w Bilkom będzie zwrócona automatycznie na konto bankowe, z którego bilet był opłacony.
W przypadku Wspólnego Biletu, który został kupiony w kasie, prosimy o wystąpienie z wnioskiem reklamacyjnym o zwrot różnicy w cenie, z załączeniem kopii lub zdjęcia biletu oraz podaniem numeru konta bankowego pod wskazany adres: reklamacje@koleje-wielkopolskie.com.pl
Sposób składania reklamacji opisany został w sekcji Skargi i reklamacje.
Za zaistniałą sytuację przepraszamy.