logo koleje wielkopolskie 32x32 Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit Dodaj

Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit, przeciągając ikonkę kłódki z paska adresu w wybrane miejsce na pulpicie.

Dodaj Koleje Wielkopolskie do ekranu startowego: wybierz menu , a następnie "Strona > Dodaj skrót do strony".

RODO
Podróż bez barier
Komunikacja bez barier
Infolinia: 19757
Opłata za połaczenie zgodna z cennikiem operatora

O spółce

O spółce – tekst łatwy do czytania

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. przedstawionymi w formie tekstu łatwego do czytania (ETR). Plik z tekstem znajduje się w sekcji ‚Pliki do pobrania’ na dole strony.


Udostępnij: Facebook
Zapisz:

Pliki do pobrania

O Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. tekst łatwy do czytania ETRPOBIERZdocx2.6 MBO Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. tekst łatwy do czytania ETRdocx2.6 MBPOBIERZ
O Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)POBIERZpdf1.0 MBO Spółce Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. - tekst łatwy do czytania (ETR)pdf1.0 MBPOBIERZ