logo koleje wielkopolskie 32x32 Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit Dodaj

Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit, przeciągając ikonkę kłódki z paska adresu w wybrane miejsce na pulpicie.

Dodaj Koleje Wielkopolskie do ekranu startowego: wybierz menu , a następnie "Strona > Dodaj skrót do strony".

RODO
Podróż bez barier
Infolinia: 19757
Opłata za połaczenie zgodna z cennikiem operatora

Aktualności

Badania jakości świadczonych usług

07 lutego, 2020

W dniach od 4 do 10 listopada 2019 roku już po raz 10 w ciągu ostatnich 5 lat, w pociągach uruchamianych przez Koleje Wielkopolskie przeprowadzone zostało wśród pasażerów badanie jakości świadczonych usług. Głównym celem badania jest poznanie opinii i oczekiwań naszych podróżnych. Ich poznanie pozwoli na jak najlepsze dostosowanie oferty Spółki do potrzeb naszych Klientów.

Wśród kwestii poruszanych w badaniu znalazły się pytania dotyczące m. in. rozkładu jazdy, poszczególnych elementów podróży, czy też sposobu dotarcia na stację kolejową. W ostatnim badaniu udało nam się zebrać ponad 3500 opinii, za co serdecznie dziękujemy.

Wyniki badań jakości:

Wśród elementów najwyżej ocenionych przez naszych podróżnych znalazły się m. in. bezpieczeństwo, łatwość zakupu biletu, czystość w pociągu oraz uprzejmość obsługi:

elementy najwyżej oceniane przez pasażerów

Pozostałe elementy ocenione zostały następująco:

– czas przejazdu pozytywnie ocenia 91% podróżnych (+2% w stosunku do ostatniego badania):

czas podróży Kolejami w porównianiu z innymi środkami transportu

– jakość przekazywanych informacji pozytywnie oceniona jest przez 82% badanych (+2% w stosunku do ostatniego badania):

jakość informacji o usługach spółki

Chcąc podnosić standard świadczonych usług w miarę możliwości staramy się wprowadzać proponowane przez Państwa zmiany. Państwa opinie stanowią ważne źródło informacji, na bazie których dokonywane mogą być modyfikacje oferty:

Kierunki działań wskazują nam odpowiedzi udzielone na poniższe pytania:

który z elementów jest najważniejszym

jaka forma biletu

Wśród elementów podróży, które wymagają najwięcej działań, znalazło się dostosowanie rozkładu jazdy do oczekiwań podróżnych – 11% negatywnych ocen. Powyższe jest spowodowane m. in. częstymi zmianami rozkładu jazdy oraz pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury – PKP PLK S.A.  Zaznaczyć jednak należy w tym przypadku spadek negatywnych opinii o 2%. W dalszym ciągu jednym z najsłabiej ocenianych elementów jest otoczenie podczas podróży (dworzec, perony oraz infrastruktura wokół dworca) i wynosi obecnie 10%.

Serdecznie dziękujemy za udział w badaniach. Mamy nadzieję, że stopniowo poszerzana oferta spółki będzie coraz lepiej spełniała Państwa oczekiwania. Będziemy w dalszym ciągu dążyli do tego, aby oferować usługi na jak najwyższym poziomie, w celu zapewnienia jak najwyższych standardów podróży.


Udostępnij: Facebook
Zapisz: