Kolej na Wielkopolskie | 6-7/2022

12 Kolej na zmiany oznaczało potrzebę rozbudowy infrastruktury, w tym uruchomienia nowego punktu utrzymania. - To pierwszy taki punkt dla kolei trakcji spalinowej wWielkopolsce - niema takich równieżwsąsiednich województwach. Dzięki temu utrzymanie bieżące oraz serwisowanie pojazdów będzie się odbywało na najwyższym poziomie. Dziękuję wykonawcom, pracownikom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do projektowania, budowania i uruchomienia tej ważnej inwestycji –mówMarekNitkowski, Prezes Zarządu Kolei Wielkopolskich. EKSPERCI OD ZADAŃ SPECJALNYCH - Wraz z pojawieniem się nowych pojazdów spa- linowych w naszym taborze, niezbędna stała się również nowoczesna infrastruktura z odpowiednim zapleczem urządzeń i narzędzi. Otwarty w tym roku Punkt Utrzymania Taboru w Wągrowcu to inwestycja na miarę naszych potrzeb, która po- zwoliła zautomatyzować czyszczenie i naprawy taboru spalinowego – mówi SławomirWiśniewski, naczelnik sekcji utrzymania taboru. Projekt budowy punktu w Wągrowcu był współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a przy jego powstawaniu udział miało wiele podmiotów, które przyczyniły się do sprawnej i terminowej realizacji. Całkowita wartość projektu wynosi 69 019 261,27 zł , a kwota dofinansowania wyniosła 34 055 454,85 zł.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz