Kolej na Wielkopolskie 9/2022

27 Kolej na dzieci Moim zadaniem jest dbanie o bezpieczeństwo na terenach kolejowych, tj. na dworcach, przejazdach kolejowo-drogowych, na peronie i wpociągu. Wraz zmoimZespołemKolejowego ABC odwiedzamnaj- młodszych przyjaciół w przedszkolach i szkołach, docieram do nich poprzez media społecznościowe i spoty reklamowe w TV i na monitorach pocią- gów KW, spotykam się na piknikach wakacyjnych. Wnowej edycji Kampanii Kolejowe ABC przekazuję supermoc związaną z bezpieczeństwem; ja, Roga- tek, superbohater spotykając dzieci, czynię je także superbohaterami. A one to uwielbiają! Z kim Rogatku lubisz najczęściej spotykać się? Lubię wszystkich; zarówno dzieci, jak i dorosłych. W pierwszej edycji Kampanii Kolejowe ABC naj- ważniejszymi odbiorcami moich działań były dzieci w wieku 4 – 12 lat. Druga edycja kampanii została rozszerzona o ich rodziców, nauczycieli i wycho- wawców. Pojawiam się w spotach telewizyjnych, radiowych i prowadzę działania edukacyjne. Zapew- niam, że dorosłym wyobraźnia też jest potrzebna, szczególnie jeśli chodzi o bezpieczeństwo.Wszystko co robię, ma na celu uwrażliwienie dzieci imłodzieży, a także ich rodziców i wychowawców, na zasady bezpieczeństwa obowiązujące na przejazdach kole- jowo-drogowych, dworcach, peronach, wpociągach i w pobliżu torów kolejowych. Naprawdę wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo swoje i innych na obszarach kolejowych. W jakich filmikach już wystąpiłeś, czy czujesz się gwiazdą filmową i jakie są Twoje dalsze plany? W pierwszej edycji projektu Kampanii Kolejowe ABC bezpieczeństwo na obszarach kolejowych było tematem pięciu moich spotów edukacyjnych emitowanych w stacjach telewizyjnych, kinach, na portalach internetowych oraz w pociągach i w po- bliżu dworcówkolejowych.Wtych krótkich filmach pokazywałemdzieciom, jak zachować sięwpobliżu przejazdów kolejowych, na peronie oraz podczas podróży pociągiem. Oprócz spotówna antenie TVP ABC emitowaliśmy program dla dzieci „Twoja ko- lej”, w którym byłem główną postacią, a na kanale MiniMini+ można było obejrzeć program „Myszka wpaski i podróże koleją”, zawierającywątki związane z bezpieczeństwem na kolei i Kampanią Kolejowe ABC. Powstały również filmy zemnąwewspółpracy z popularnymi vlogerami m.in . takimi jak: Hejka tu Lenka, Mateusz Ciawłowski, PusheenGirl, My 3 czy Zabawa Mistrzów. W Kampanii Kolejowe ABC II szczególną uwagę kierujemy do opiekunów dzieci, czyli rodziców, nauczycieli i wychowawców. Dzięki środkom unij- nym z Funduszu Spójności w tej edycji jestem już gwiazdą, prawie celebrytą. Trwa szeroko zakrojona kampania w mediach, najnowsze moje spoty są emitowane przy filmach dla dzieci oraz przy filmach dla młodzieży i dorosłych. Ponadto będzie można zobaczyćminiaudycje dla dzieci na antenie TVPABC orazMiniMini+. Jestemwszędzie; przekazuję zasady bezpieczeństwa w telewizji, Internecie, kinach, na platformie VOD, na terenach kolejowych, w dzien- nikach elektronicznych dla rodziców i nauczycieli czy podczas rodzinnych pikników edukacyjnych; jestem na FB,IG i powoli staję się gwiazdą TikToka. Dodatkowo pracujemy nad grami edukacyjnymi, komiksami i konkursami; obecnie trwa konkurs plastyczny „Kierunek – Bezpieczeństwo”. Skierowany jest do uczniówklas I-VI szkół podstawowych, a na zwycięzców czekają niesamowite nagrody; w tym wyświetlenie zwycięskiej pracy jako elementu video mappingu, który zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia edukacyjno-informacyjnegowgrudniu 2022 r.Wszystkie informacje na tematmoichdziałań można znaleźćwmediach społecznościowychKam- panii Kolejowe ABC II oraz na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl . Zachęcamdo polubienia i śle- dzenia profili naszychmediów społecznościowych, a szczególnie zapraszamdo spotkań zemną podczas wydarzeńplenerowych. Do zobaczenia i pozostańmy w kontakcie. Cześć.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz