WSPÓLNY BILET – jeden bilet, tysiące połączeń RSS feed
Wspólny Bilet to usługa, dzięki której pasażerowie kolei w Polsce mogą kupić jeden bilet na całą podróż – niezależenie od tego, z jakich pociągów korzystają i na jakich trasach podróżują. Nowa oferta dotyczy nie tylko przewoźników z Grupy PKP, lecz także kolei samorządowych, które odpowiadają za obsługę połączeń regionalnych i aglomeracyjnych.
Przewoźnicy honorujący Wspólny Bilety
Pasażerowie mogą kupować bilety na połączenia obsługiwane przez przewoźników, z usług których korzysta około 80 proc. wszystkich pasażerów kolei w Polsce, czyli PKP Intercity, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście, Przewozów Regionalnych (POLREGIO), Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Kolei Małopolskich, Kolei Śląskich, Kolei Dolnośląskich i firmy Arriva.
Jak to działa?
Podstawą Wspólnego Biletu jest jedna taryfa obowiązująca u wszystkich przewoźników kolejowych, którzy wprowadzili tę ofertę. Taryfa ma charakter degresywny, co oznacza, że sposób naliczenia ceny biletu opiera się na prostej zasadzie – im dalej jedziesz, tym mniej płacisz za kolejne kilometry pokonywanej trasy. Dzięki temu Wspólny Bilet to propozycja szczególnie atrakcyjna dla pasażerów podróżujących na dłuższych trasach oraz wybierających podróże z przesiadkami, realizowane pociągami różnych przewoźników.
Warunki taryfowe oferty specjalnej „Wspólny Bilet”
Warunki oferty zostały określone w Zasadach i Warunkach Stosowania Wspólnego Biletu (ZW-WB):
-
-
UWAGA! Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. nie sprzedaje biletów na przejazd pociągiem uruchamianym przez Koleje Dolnośląskie oraz Spółkę Arriva.
Wspólne Bilety zakupione zarówno w kasie biletowej jak i Serwisie Bilkom są uznawane w pociągach wszystkich przewoźników, zgodnie z relacją przewozu i w terminie określonym na danym bilecie.
Wspólny Bilet można kupić w kasach biletowych, za pomocą strony rozkład-pkp.pl i aplikacji bilkom.pl.
Wspólny Bilet to usługa, dzięki której pasażerowie kolei w Polsce mogą kupić jeden bilet na całą podróż – niezależenie od tego, z jakich pociągów korzystają i na jakich trasach podróżują. Nowa oferta dotyczy nie tylko przewoźników z Grupy PKP, lecz także kolei samorządowych, które odpowiadają za obsługę połączeń regionalnych i aglomeracyjnych.
Przewoźnicy honorujący Wspólny Bilety
Pasażerowie mogą kupować bilety na połączenia obsługiwane przez przewoźników, z usług których korzysta około 80 proc. wszystkich pasażerów kolei w Polsce, czyli PKP Intercity, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście, Przewozów Regionalnych (POLREGIO), Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Kolei Małopolskich, Kolei Śląskich, Kolei Dolnośląskich i firmy Arriva.
Jak to działa?
Podstawą Wspólnego Biletu jest jedna taryfa obowiązująca u wszystkich przewoźników kolejowych, którzy wprowadzili tę ofertę. Taryfa ma charakter degresywny, co oznacza, że sposób naliczenia ceny biletu opiera się na prostej zasadzie – im dalej jedziesz, tym mniej płacisz za kolejne kilometry pokonywanej trasy. Dzięki temu Wspólny Bilet to propozycja szczególnie atrakcyjna dla pasażerów podróżujących na dłuższych trasach oraz wybierających podróże z przesiadkami, realizowane pociągami różnych przewoźników.
Warunki taryfowe oferty specjalnej „Wspólny Bilet”
Warunki oferty zostały określone w Zasadach i Warunkach Stosowania Wspólnego Biletu (ZW-WB):
UWAGA! Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. nie sprzedaje biletów na przejazd pociągiem uruchamianym przez Koleje Dolnośląskie oraz Spółkę Arriva.
Wspólne Bilety zakupione zarówno w kasie biletowej jak i Serwisie Bilkom są uznawane w pociągach wszystkich przewoźników, zgodnie z relacją przewozu i w terminie określonym na danym bilecie.
Wspólny Bilet można kupić w kasach biletowych, za pomocą strony rozkład-pkp.pl i aplikacji bilkom.pl.