Badanie jakości świadczonych usług w pociągach Kolei Wielkopolskich RSS feed

Badanie jakości świadczonych usług w pociągach Kolei Wielkopolskich

Badanie jakości świadczonych usług w pociągach Kolei Wielkopolskich.

 

W dniach od 9 do 15 kwietnia już po raz kolejny, w pociągach uruchamianych przez Koleje Wielkopolskie przeprowadzone zostało wśród pasażerów badanie jakości świadczonych usług. Celem badania jest poznanie opinii i oczekiwań naszych podróżnych, a co za tym idzie jak najlepsze dostosowanie oferty Spółki do potrzeb naszych obecnych oraz przyszłych Klientów. Wśród kwestii poruszanych w badaniu znalazły się pytania dotyczące m. in. rozkładu jazdy, poszczególnych elementów podróży, czy też otoczenia stacji i przystanków kolejowych. Serdecznie dziękujemy za wszystkie opinie (blisko 3600 wypełnionych ankiet), które Państwo wyraziliście. To dzięki Państwa opiniom wprowadzone zostały do sprzedaży oferty specjalne, m. in. Bilet 60+.

 

Wyniki badań jakości:

Wśród elementów najwyżej ocenionych przez naszych podróżnych znalazły się m. in. obsługa, bezpieczeństwo oraz łatwość zakupu biletów:

Inne elementy ocenione zostały następująco:

– czas przejazdu pozytywnie ocenia 91% podróżnych:

Jak ocenia Pan(i) czas podróży pociągami Kolei Wielkopolskich  w porównaniu z podróżą innym środkiem transportu (samochodem, autobusem)?

– jakość przekazywanych informacji pozytywnie oceniona jest przez 87% badanych:

Chcąc podnosić standard świadczonych usług w miarę możliwości staramy się wprowadzać proponowane przez Państwa zmiany. Państwa opinie stanowią ważne źródło informacji, na bazie których dokonywane mogą być modyfikacje oferty.

Kierunki działań wskazują nam odpowiedzi udzielone na poniższe pytania:

 Który z elementów rozkładu jazdy pociągów jest dla Pana(i) najważniejszy?

Z jakiej formy zakupu biletu najczęściej Pan(i) korzysta?

 

 Z jakiej formy informacji o usługach Spółki korzysta Pan(i) najczęściej?

 

Wśród elementów podróży, które ocenione zostały najgorzej, znalazło się dostosowanie rozkładu jazdy do oczekiwań podróżnych – 16% negatywnych ocen. Powyższe jest spowodowane m. in. częstymi zmianami rozkładu jazdy oraz pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury – PKP PLK S.A.  W dalszym ciągu jednym z najsłabiej ocenianych elementów jest otoczenie podczas podróży (dworzec, perony oraz infrastruktura wokół dworca) i wynosi obecnie 12%.

Pragniemy Państwu podziękować za udział w badaniach. Mamy nadzieję, że stopniowo poszerzana oferta spółki będzie coraz lepiej spełniała Państwa oczekiwania! Będziemy w dalszym ciągu dążyli do tego, aby oferować usługi na jak najwyższym poziomie, w celu zapewnienia jak najwyższych standardów podróży!

Jednocześnie zachęcamy do wyrażania swoich opinii oraz do dalszego korzystania z usług świadczonych przez Koleje Wielkopolskie!

 

 



Wyszukiwanie połączeń kolejowych

Trasa:

. .

Wyszukiwanie połączeń kolejowych

Wpisz planowane stacje docelowe i wybierz datę by uzyskać informacje na temat połączeń.

Szanowni Państwo,

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej: http://kolejewlkp.pl/o-spolce/bezpieczenstwo-danych-osobowych informacją na temat przetwarzania przez Koleje Wielkopolskie danych osobowych.