Rusza druga edycja kampanii „Do zobaczenia w podróży” RSS feed

Rusza druga edycja kampanii „Do zobaczenia w podróży”

Jak wynika z danych Europejskiego Centrum Konsumenckiego, aż 50% skarg konsumenckich w Polsce dotyczy jakości usług w transporcie. Prawa podróżnych są jednym z priorytetów w działalności UTK, dlatego Urząd rozpoczyna drugą edycję kampanii informacyjnej.

W pierwszej kampanii w 2013 roku wykorzystano plakaty, w których role pasażerów odegrały zwierzęta. Można je było oglądać na stacjach kolejowych w całej Polsce.

W drugiej edycji umieszczone na plakatach zwierzęta ożywają w animowanych filmach. W ten sposób pokazano kłopotliwe sytuacje, z którymi stykają się na co dzień pasażerowie kolei. Każda historia posiada swój morał, a lektor podpowiada, co w danym przypadku można zrobić, by uniknąć przykrych zdarzeń.

UTK starał się, aby informacje te  były przekazane z humorem, w przystępnej formie. Kreskówki mają być wyświetlane na ekranach reklamowych wybranych dworców. Poniżej pierwszy film z serii:

http://pasazer.utk.gov.pl/download/4/10157/UTKwilkiiowcafinal.mp4

Plakat kampanii Do zobaczenia w podróży



Wyszukiwanie połączeń kolejowych

Trasa:

. .

Wyszukiwanie połączeń kolejowych

Wpisz planowane stacje docelowe i wybierz datę by uzyskać informacje na temat połączeń.